Aja nagu tuult taga...

   Meie elektrisaaga jätkub, kuna ei anna ma siin nii kergelt alla. Vahel tekib ikka tunne, et ma ajan taga tuult või räägin seinaga. Miks?

   Üks plaan, oli meil selline, et ühelt mehelt oleks ostnud 3ha maad. Sinna maa peale oleksime saanud tellida endale ampritasuga elektriliitumise ja sealt krundilt meie koduni on umbes 500m. Selle 500m oleksime me siis sealt kapist elektri endale koju vedanud ja ilusti eluga edasi läinud. Praeguseks olen seda asja uurinud selle härra käest ja ka see härra pidi asja uurima, et kas saab meile selle krundi lõigata ja müüa. Alustasin ma seda teekonda kusagil märtsis või aprillis. Härra viimane kiri oli, et võtku ma ühendust mai lõpus. Tänaseks on käes juba oktoober. Härra ei vasta kirjadele ega midagi. Tundub, et saime oma vastuse ka ilma kirjaliku vastuseta.

   Teise väljapääsuna leidsime me ühe tuttava. Kes on Elektrilevis töötanud ja teab, kuidas need asjad käivad ja kelle arvates 60000€ 1km liini eest on röövimine. Hakkasime siis temaga asju arutama ja võimalusi otsima. Ja otsisime me neid kusagil kuu aega, kui ka too mees enam telefonile ja kirjadele ei vasta. Ka sealt saime vist ilmse vastuse oma probleemile. Tuleb ikka ise edasi minna, ei aita sind keegi.

   Kolmanda väljapääsu leidsin ma ise. Nimelt Elektrilevi liitumisel on lubatud ka kolmepoolsed lepingud. See tähendab seda, et ma ise otsin töövõtja, kes mul selle projekti teeb ja liini ära ehitab. Maksan talle kõik ise kinni ja Elektrilevi saab liini endale tasuta. Hakkasin seda siis Elektrilevis uurima. Esialgu öeldi mulle, et kolmepoolse lepinguga liitumine pole üldse võimalik. Mina aga ei jätnud jonni ja lõin neile nina ette nende enda liitumistingimused, kus on must-valgel kirjas, et erikomisjoni otsusega on see võimalik. Hakkasin siis seda komisjoni taga ajama, et kuidas ma nad leian, mida pean esitama jne jne. Reaalselt on mul töövõtja leitud ja ootel, et me saaks asjadega edasi liikuda. Mida aga ei tule, on Elektrilevi vastus. Liitumisspetsialist venitab kirjadele vastamisega ja ei vasta oma telefonile. Päris naljakas on, et juba mitu korda olen seda spetsialisti ajanud taga läbi Elektrilevi klienditeeninduse aga tulutult. Täna jätsin neile oma numbri, et edastagu prouale ja ehk võtab minuga ikka ühendust, kaua see asi venib meil.

   Neljas variant oleks Elektrilevi lihtsalt anda kohtusse ja panna nad oma rahadega seda liini taastama. Pole meie asi, et siit see ära varastati, me võime ju need traadid kinni maksta aga ühenduse taastagu nemad. Selleks tuleks leida palju vanu dokumente, mis tõestavad, et siin on elekter olnud ja muidugi oleks vaja head advokaati. See aga on pikk protsess ja venib aastate pikkuseks. Kas meil oleks sellist jura veel vaja? Ma ei usu...

   Ma ei saagi aru, mis värk on. Kas inimesed on nii arad, et probleeme lahedada või nii arad, et lihtsalt öelda ''EI''. Nagu lasteaed!!!

   Või teen mina midagi valesti? Et ma loodan ja unistan ja leian lahendusi. Miks aga asi sealt edasi ei liigu, seda ma ei tea. Kas me pole siia mõeldud, kuhu me siis oleme mõeldud? Kas meil on kusagil Eestimaal elektriga kodu ootamas või polegi see liinielekter nii oluline!? 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Mu koduke on ratastel....

Ratastel talu

3 aastat hiljem.....